Cupcakes

Nu har jag bakat cupcakes, stora som små.
Himla gott blev det, sist jag gjorde blev dom så himlatorra men nu vart det perfekt. Provade min "nya" minimuffinsplåt och den var ju helt awesome<3 Måste nästan köpa en till.
Idag använde jag mig utav ett väldigt ovanligt recept som jag hittade i min receptbok jag fick av Bosse och Nettan i julklapp. Man skulle bland annat ha i yoghurt, vitvins vinäger och måtten vart lite lustiga med men oj vad smarrigt det blev i slutändan, frostingen var sådär... det var ingen mjukost i detta receptet och det saknade jag lite men det kan man ju göra ett annat recept till nästa gång :)
Just nu orkar jag inte ta någon bild på mina fina små cakes så det kanske jag bjussar på imorgon ist till frukostfikat ist ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0