Plåten

Idag var jag ju som sagt var med mamma till Jkpg. Något a6 hann jag inte med eftersom jag fick ett snabbt besked om att jag skulle jobba ikv om jag ville och det ville jag ju såklart! Så en snabb runda på östra centrum blev det där jag äntligen i mitt liv hittade en minimuffinsplåt på lagerhaus<3
Så imorgon skall jag jävlar i mig göra miniminimuffins, YAY!
Innan vi åkte från stan så kom jag och mamma fram till att jag inte hinner göra nån mat hemma innan jag måste åka igen så en jävligt snabb visit in på City Gross för att köpa en grillad kyckling och 2 frallor som jag tryckte i mig i bilen påväg hem, fast jag åt inte hela kycklingen själv förstås ^^
På jobbet möts jag av dragspelsmusik i korridoren och jag tänker NEJ! VAD JOBBIGT! När jag kmr tillbaka efter att ha hängt in min jacka och sätter mig och dricker kaffe ser jag att det är inte bara dragspelsmusik, det är kyrkan som är där! Min tanke var likt Darth Vaders "NOOOOO!"
Men efter att ha suttit där ett litet tag blev det rätt trevligt ändå, det var inte bara kyrkmusik utan även låtar som "lyckliga gatan" som spelades vilket jag tycker var trevligt :)
Nu skall jag dricka te!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0