Bakar o har mig

Halloj!
Idag blev jag uppringd av jobbet på morgonen. Dom sa att jag skulle jobbat delad tur idag vilket innebör att jag skulle börja första passet 8-13, jag har verkligen inget minne öht om det :S Visste iaf att jag skall jobba kvällen idag, men jag ordnar upp det hela genom att jobba 8-13 imon ist haha! Gud så lustigt det kan bli med minnet ibland. 
Nåväl, idag har jag agerat hemmafru o bakat 3 pajer hos Sara. 1 stor, 1 mittemellan o 1 liten. Den lilla glufsade vi i oss ganska så dirr efter den härliga räksalladen jag också gjort lagom till hon kom hem. 
Min lilla Sara har nämligen varit i skolan idag för att göra praktisk tenta, den allra sista tentan någonsin o hon blev godkänd, det är nu bara en vecka kvar till examen, shit vad de växer upp fort de små liven :') I'm so happy for u Sara <3
Nä nu skall jag byta om o traska iväg till jobbet, hej hej!
 
Bild på pajen i storlek mittemellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0