Långhelg

Hej!
Jag har lekt med mina bästisar exakt hela helgen o de känns himla kul.
I fredags lekte jag med Sara o testade outfits inför den kommande lördagen som innebar fest och fylla i Jkpg för Bibbiano som fyllt hela 23 år!
Söndagen låg jag, jennifer o kitty hemma i hennes soffa  o kollade på film innan vi åkte vidare till Sara för ytterligare lite film o övernattning som ledde till måndagen då alla var lediga och kunde samlas igen over en bit tacos o ge bibbi hennes presenter som hon glömde. 
 
Idag är det en helt vanlig tråkig tisdag, ingen har ringt o vill ha mig som vikarie så jag sitter o käkar chokladbrago o surplar kaffe i förhoppningar om att Sara skall komma o träna med mig ikv, kan behövas efter en sånhär alldeles för mysig långhelg. 
 
Förfest. Jag har på mig min nya byxkjol, ett av klädesplaggen jag skickade efter o är super happy for
 
Me and my friend il nostro
 
Vi har det kult på restaurangen
 
Mysig bild på mina mysiga kompisar som är lite trötta
 
Mer mys med bästisar hos Sara
 
Tacos på en måndag är 100% kul. Jag rekommenderar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0