Högt över taken

Igår var det så himla fint väder så vi gav oss ut på en liten upptäcksfärd :D Vi/ eller iaf jag har alltid velat gå upp på berget som ligger precis här vid lindholmen men vi har inte riktigt tagit oss tid eller kraft att hitta vägen som leder dit upp men igår så gick vi en liten bit o tillslut hittade vi stigen som gick upp, upp och upp. Det var mkt brantare än vad jag väntat mig vilket ledde till stark andfåddhet men det var det värt sen när vi kom upp o fick se den fina utsikten.
Jag bestämde mig ganska snabbt för att detta nu är min nya favoritplats, vill va där varje dag nästan om det inte vore för blåsten ^^ hihi
 
Självklart hade jag inte med mig min kamera till Gbg denna gången så alla bilder är tagna med mobilen och i o med att det var så jävla soligt (klagar inte) så såg jag inte riktigt på displayen vad jag tog kort på men det blev som det blev. Allt är ändå finare i verkligheten.
 
Tjusiga Gbg
 
Älven, alla kranar o hus <3
 
Lite blåsiga i håret men vad gör väl det


Där borta ligger havet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0