Helgen i kort version

De var visst ett tag sedan jag skrev nått här nu, har haft fullt upp med snapchat o leka med kamrater. 
Så fort jag kom hem från Gbg packade jag bara om väskan o flyttade in hos Sara ist. Vi har varit i Jkpg o fikat med Kitty o hennes gamla klasskamrater o vi har haft både Joel o Kitty på besök hemma hos Sara o vi har också hunnit med en tur till nässjö o fikat o självklart vart ute o glidit omkring med bilen i samhället med nedvevade rutor o högmysik o solglasögon, ja ni kan ju föreställa er... Det är väl på en höft vad jag haft för mig sedan senaste inlägget. 
Precis just nu sitter jag o känner hur jävla gött det är att ta det lugnt efter en timme på gymmet, samt stirrar mig blind på min fina ring jag köpte i Gbg, så himl fin!!!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0