Helgen genom snapchat

Jag erkänner att jag är beroende av snapchat, det är inget att sticka under stolen med så jag bjuder på ett par med kanske någon liten bildtext. 
 
Fika i Jkpg
 
Tacos! Sara hjälper mig att hitta de perfekta jordnötssmöret, därav texten
 
Åker till Nässjö


Fika i Nässjö
 
Lurar i köket
 
ost- och skinkmacka på Elsies


I bilen i väntan på att Kitty skall komma tillbaka från godisaffären
 
Myskväll hos Sara
 
Fönstershoppar
 
 
Sara hade fängslat in toapappret, den jäveln!
 
Fick en lapp av Gud. To bad for him att hans barn fick lida så när jag inte ens behöver bli förlåten för nått. Gillar heller inte att han dumförklarar mig geom att låta någon dör för att jag skall förtså, jag är ju inte helt IQbefriad. 
 
åket
 
Mysko besök hemma hos Kitty
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0