Energimåndag

Idag har jag haft löjligt mkt energi. Vaknade kl 9 av att solen lyste in på mig eftersom jag glömt dra ner rullgardinerna.
När jag förstod att jag inte kunde somna om gick jag ner o åt lite frulle o satte igång med att städa hela undervåningen nästan o efter det hade jag fortfarande lite kli i fingrana så satte igång med att baka mackroner och det är dom bästa jag gjort hittils (har gjort ca 4 ggr innan) hälften blev lite mindre bra men smakar fortfarande gott och den andra hälften blev så bra så jag smäller av! Fyllningen var lite knivigare, hade inget smör hemma så gjorde chokladmousse till några o vit chokladkräm till några. Den vita chokladkrämen blev jättegod o jätterinnig men får tro att det blir helt ok ändå. 
Efter bakningen slängde jag ihop lite lax o morötter, paprika o en massa lök inne i ugnen o sedan åkte jag o tränade i 40 min eftersom jag fortfarande var helt till mig av energi. 
Nu börjar jag dessvärre bli trött o tänker borsta de små tänderna, godnatt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0