2 Fruktans frukter av frukt

Igår när jag åkte hem från gymmet upptäckte jag 2 hemska saker
 
1. Först såg jag en älg vid vägkanten som åt mat från ett träd. Jag stannade såklart bilen o tutade som en dåre samtidigt som jag hade Sara i luren som stöd ifall den skulle attackera. Plötsligt inser jag att jag inte är ensam med älgen utan det är 3 (3!) älgar mot en människa:O Dom börjar gå mot mig men svänger tvärt o går över gatan, TUR. Svettades jag inte tillräckligt på gymmet så skall jag tala om att de sista svettdropparna kom ut då. 
 
2. Jag har upptäckt min bakdel full at celluliter och börjar nästan gråta. DET ÄR JU SNART BIKINISÄSONG OMG!!! Nä så farligt kanske det inte är men jag kmr förevigt älska den som talar om för mig hur man får bort dom, jag ser ju ut som tanterna på jobbet o jag har inte ens fyllt 23!
 
Jag hann inta ta någon bild på älgarna och är inte tillräckligt fjortiiz för att ta kort på min bakdel så ni får nöja er med en bild jag tog på kolmården i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0