Horoskop

Det känns som om jag har haft en bra dag idag fast det inte hänt så värst mkt.
Jag startade som alla dagar med lite horoskopsläsande och kom fram till att idag är dagen jag skall ta ta mod till mig o ringa alla enhetscheferna som står på den lilla listan jag fick av en jobbarkompis.
Jag är verkligen inte den personen som gillar att ringa till folk, jag vet inte vrf men jag blir så jävla nervös o skjuter på det så länge jag kan. Känns mkt bättre att prata face 2 face eller ännu bättre, maila. Men nu eftersom mitt horoskop sa att folk kmr "visa intresse" för mig så kände jag att det fick bli ett par samtal även om bara en svarade och hon sa givetvis att jag skulle maila til en annan tjej... Dessvärre har jag inte gjort det än men nu har jag det bekräftat att dom iaf behöver vikarier och jag har tagit mig ett myrsteg närmre Gbg. 
På tal om Gbg så åker jag dit på lördag :D o lika fort hem igen på söndag :( Fast egentligen skulle jag ju inte åkt alls, utan de e mamma o ninna som skall åka till morfar osv så då hänger jag med o leker med wurre lite (y) Har ju fortfarande inte haft kalas för våra 5 år så vi får försöka hitta på nått såntdär romantiskt som typ äta skinksås o pasta o spela SC2 ^^ haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0