E-Type, arbetsintervju och lite annat där emellan

Hejsan!
Helgen gick fortare än det snabbaste som finns och skol-/dagisveckan har redan börjat igen... 
I fredags efter jobbet åkte jag till Jkpg för att hämta häm Timmey, Wurre och Ploff i min lilla leksaksbil, ja vi kom iaf fram till tranås där vi umgicks med coola personer som till exempelvis E-Type och inte en enda tand slogt ut och inte en enda hand blev uppskuren (y) och visst hann jag ge dendär Etypen en lite småäcklig fyllepuss på kinden, de gjorde jag ;)
Söndagen var kommen o vi tog farväl av Timsan som for norr ut igen :( Jag, wurre o Ploffan åkte till Gbg och 20 min innan bussen går får jag ett samtal av tjejen som jag skulle på arbetsintervju med o säger att hennes barn har kräksjukan så hon måste stanna hemma = kan inte intervjuva mig... Det var ju kul o höra när man tagit ledigt från dagis och bokat oavbokningsbar buss, men jag kände att det är inte så mkt att göra åt saken mer än att småtjura lite för mig själv och åkte med till Gbg ändå. Dendär tjejen sa jag skulle höra av mig nästa gång jag åker till Gbg så gör vi ett nytt försök, dom var iaf jätteintresserade sa hon, det va ju jävla tur det iaf tänker jag. 
3 oturliga saker är att
1. Jag har inte den blekaste om när jag skall till Gbg nästa gång
2. Mitt goda jordnötssmör är helt slut o jag har bara ett äcklig från Skippy kvar hemma, tror jag smäller av!
3. När jag för första gången på ca 2 veckor inte är för sömnig för att spela SC2, då startar inte spelet på typ hundra år för det måste uppdateras och hinner bli klart precis lagom till "Så blev vi svenska hollywood-fruar" börjar. SÅÅÅ TYPISKT! 
 
Ja ä inte bitter, här kmr lite bild från den snabba helgen iaf
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0