Smördegsplattor

Tjenis!
Jag har precis kommit på, lagat och ätit en grej som var megagod. Det var smördegsplattor som jag fyllde med spenat, creme fraiche, lax, fetaost, avokado, lök o kryddor. Det var första gången jag använde smördegsplattor och jag känner verkligen hur det kmr bli min nya bästis i köket hädanefter, man kan ju fylla dom med vad tjyven som helst!
 
 
I veckan o helgen har jag umgåtts med Sara, Jennifer o Kitty. Jennifer håller på att exprimentera med sitt hår och resulterade i gult (y) Så jag o Sara hängde på henne in till Jkpg för att köpa silvershampoo och keps :) 
På vägen hem tog vi med oss Kitty o hade tacokväll hemma hos Sara + sleepover. Fast Sara vart lite ledsen över att det blev tacos efetrsom hon ätit det 2 dagar i rad innan så hon beställde kebab för den som har intresset att veta. 
Löragen bestod för min del av jobb, träning och kalas = tröttaste kombon eftersom jag var vaken från 06.30 - 01.00 utan  den minsta lilla powernapen men har fått sova ut idag så känner mig ändå helt ok :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0