Onsdag - Onsdag i bild och text, GLAD PÅSK!

Halloj! Jag har inte skrivit så mkt på senaste dagarna, haft fullt upp med att fira påsk o leka med mina kompisar. 
Det började med att jag flyttade in hos Sara i Onsdags då jag skulle jobba o såntdär.
 
Torsdagen hade Bibbi kommit hem så vi bjöd in henne, Jennifer, Kitty o Joel, eller vi bjöd in oss till Joel o spenderade sedan resten av kvällen i tranås alldeles för fulla o glada men vi kom hem oskadda iaf  o hade övernattning hos Sara. 
 
 
 
 
 
Fredagen bestod av mat, mat, dans, mat, vin, lite whiskey o mer mat hemma hos familjen Bo och Anette Svärd o resten av kvällen bestod av sömn, jag o Sara sov som grisar klockan 22.30.
 
 
 
Lördagen var det mer mat o påskfirande. Malin kom hem från Sthlm för att bli födelsedagsfirad så jag bjöd henne på en tur i min bil o inte vilken tur som helst utan en specialare. Nedvevade rutor, final countdown på högsta volym, solglasögon och sammanlagt 20 varv i anebyrondellen. Osäker på om hon uppskattade presenten eller om hon bara ville gömma sig i baksätet o dö? :O 
 
 
 
Lördagkvällen åkte vi in till Jkpg o festade, lite för mkt virre för min del så fick stanna hemma hos Kitty när de andra gick ut men Sara kom hem o var med när klockan slog från 01.59 - 03.00, de e en riktig kompis det.
 
 
 
 
Söndagen tog jag o Kitty den första frukostfikan för året utomhus i solen <3 Efter det gick jag på bio med Ninna o såg Trollkarlen från Oz (jag vet att den heter nått annat men kmr inte på vad nu, alla fattar vilken jag menar) Efter bion flyttade jag hem till landet igen, spenderade 2 nätter där o kände redan att de va jobbigt så bjöd in mig själv till Sara igen, så nu känns allt bättre :) 
Onsdag e de idag o jag skall straxt bege mig ut i solen för en 5 minuters lång promenad till jobbet, göttans. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0