Gbg

Hej!
Jag befinner mig just nu hos wurre i Gbg och har vart här sen i torsdags ungefär, inget märkvärdigt. 
Vi har på dessa dagarna kollat ikapp på några favoritserier, How I met your mother och Game of Thrones samt lite av Suits och Comunity. Vi har haft tacokväll med några kamrater, gått promenad vid vattnet och ätit kakor och godis.
På tal om godis så har Ica kommit med en egen version av jelly beans. Vet inte om detta är en nyhet eller ej men dom är väldigt goda. Smakerna är såklart inte lika många o roliga som riktiga Jelly Beans men dom duger gott o väl i mitt tycke, jag rekommenderar. 
 
Just nu är wurre i skolan och jag sitter inomhus i det fina vädret, det regnade faktiskt tidigare så skyller på att jag inte vågar mig ut pga det ^^ Så fick jag ju en god anledning till att kolla på sista avsnittet av Skavlan som jag "missade" (tjejerna tillät mig inte att kolla) det var iaf 2 av mina absoluta favoriter som gästade Jamie Oliver och Håkan Hellström vilket ledde till att jag satt o småfnissade genom hela programmet <3
 
Härom dagen när wurre va i skolan var jag ute på vift nere vid vattnet. Tänkte jag skulle ta en kort promenad på nån kvart men det slutade med att jag strosade omkring en hel timme med kameran o nynnande på Evert Taube i takt med vågorna kluckandes mot bryggan, ok slut på poesin. Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0