Första natten ensam

Halloj!
Idag för en vecka sedan åkte jag till wurre o hade det himla bra ända fram till i tisdags när jag åkte hem. Jag var hemma i några få timmar o hann bara byta ur kläderna i väskan till rena innan jag satte mig i bilen påväg hem till Sara där jag stannat fram tills idag. Pratade med henne på telefonen nyss o puckot säger "vrf åkte du hem igår om du jobbade i aneby idag?"... nä då minns hon inte ens att jag sovit där inatt, de e kompis de. 
Imorgon jobbar jag på dagis så är mest drf jag planerar en natt hemma på landet men skall nog flytta in hos sara imon igen, tkr det är otäckt att sov ensam. 
 
Dagens bild blir en något gammal bild på mig o Malin bara för att hon fyller år idag :) GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0