Skriver

Hej hej!
Idag var jag trött o sov lääänge. Gick upp skapligt tidigt igår (kvart i elva) o började städa lite i 3 timmar(!?!) När jag var färdig med det o tänkte äta lite middag ringde dom från demensboendet o sa att dom glömt boka in någon att jobba för kvällen (undra vem det är som är dement där uppe egentligen? hihi) så fort som attan hoppade jag i arbetskläderna o for i full fart iväg o jobbade ända fram till klockan 22.00. Samma sak gäller idag, fast idag är jag mer förberedd så jag slipper stressa dit :)
Hittills idag har jag hunnit med att äta frukost, äta noblesse, skrivit o skrivit ut 7 intresseanmälningen med tillhörande CV. Har egentligen ingen aning om ifall mina intresseanmälningar e korrekta, arbetsförmedlingen tycks inte vilja visa mig hur det skall se ut, vilka fel o rätt jag skrivit lr nånting, o dom kallar sig arbetsförmedlare...
Storasyster Ninna ringde idag o frågade vad jag skulle hitta på imon, Lisa skall komma o sova över hos henne så dom tänkte invitea mig till ett pyamasparty för systrarna Vikhed :D Men tråkigt nog, fast också roligt nog, skall jag till Gbg imon (var ju så längesen jag var där nu^^) Så pyamasparty får dom ha för sig själva, jag kmr nästa gång. Kanske var tur ändå, för jag har inte ens någon pyamas, inatt sov jag i ingenting förutom duntofflor haha! Måste skaffa mig pymasar, förr i tiden fick jag alltid det i julklapp av morfar, han tycks ha glömt bort den traditionen nu så jag får väl köpa mig en egen. Skulle behöva 2 st, en med kortbyxor o en med långbyxor. Gud va intressant blogginlägg det blev nu kände jag, men bättre än ingen kanske.
 
Bild va längesen jag la upp, här har ni!
 
Dags att säga hejdå!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0