Helgen i sin helhet

Hej hej!
I fredagskväll/natt kom jag hem efter några dagar i Gbg. Anledningen till att jag kom därifrån så sent var för att min morbror skulle installera word o excel på datorn (ja, jag har lyckats klara mig i 4 år utan det) men nu kände jag att jag klarar mig inte längre så han fick fixa det i sista minuten innan vi åkte hem. Värt med tanke på att jag planerar ett nytt datainköp efter jul ^^ På tal om det så vill jag gärna ha tips på vad för dator som kan tänkas passa mig. Mina krav är följande...
1. Jag vill kunna spela SC2
2. Jag vill kunna ha massa o då menar jag MASSA bilder på datorn utan att den segar ihop o dör
3. hdmi-uttag (kanske e standardsåhär års?)
4. Den skall va lätt o smidig att ta med sig
5. Helst av allt skall den ju va rosa men i värska fall får jag väl ta en svart ful emo-dator :(
Så, några tips som matchar min krav någon? :) hör av er till mig i en kommentar här i bloggen så belönas ni med en länk *Blink* ;)
 
 
     
 
Igår fikade jag hemma hos lisa o pernilla, Lilas nya kanin ville jag typ bara stoppa ner i bakfickan o ta med hem SÅ FLUFFIG!!! Likadant med Pernillas nya jacka Jofama by kenza 9 (!) Lisa o Pernilla tillsammans har just blivit min förebild tror jag.
Efter fikan åkte jag hem o sen till Sara o sen till jobbet o fick en noblesseask för att jag jobbade över i 30 min (gullisar<3) sen åkte jag tillbaka till sara o övernattade där. Kunde inte somna riktigt för jag tyckte de va så kul o umgås till sen kväll o sen sova över, men de sa jag nog inte till Sara. Sara: det var mest dfr jag inte kunde somna för det är så kul o leka med dig:) Så nu sa jag det.
 
Klockan elva på morgonen idag var det som är kvar av familjen svärd ute i skogen på rask tipspromenad, tog länge innan jag fick tillbaka värmen i kroppen efter den timmen. Sen åkte vi hem o åt farsdag-middag osv o sen kom kittypittycat o lagade mat samt myste i soffan, härliga söndag.
 
 
Snipp, snapp, snutt så var sagan slutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0