Varmt i Gbg

Hej! Har visst glömt bort att blogga.
Igår kom jag till ett 26 grader varmt Gbg och höll på att dö av värmeslag när jag gick till ica i långa varma jeans. Idag har vi inte vart ute nånting men skall nog ta en sväng till ica snart o handla lite mera mat, börjar bli smått hungrig. Vi skulle egentligen gått upp tidigt idag för att hinna bli hungriga så vi kunde äta sushi för dom stänger kl 3 men då var det nått fel på min snooze så vi sov jätte jättelänge och var då såklart inte hungriga till kl 3 :( får bli imon ist då jag tänker ställa 3 alarm + wurres telefon med.
Nu tänkte jag mig att jag skall sätta mig ner o redigera några bilder på kossorna som går utanför mitt fönster hemma, mkt nöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0