Världens godaste Torremuffins (som inte e torra då)

När jag gjorde mina muffins tog jag lite kort för jag tyckte dom var så fina. Jag tänkte på vilket jag tyckte om mest att göra: baka eller att ta kort på bakverken? Hmm klurig fråga tänkte jag för mig själv när jag trödde över rivet apelsinskal på min lilla cupcake.
I samma sekund som detta underbara bakverk snuddade till vid mina läppar visste jag... det är vaken bakningen eller forograferingen som jag gillar bäst, det är ätningen<3
Jag skall nog aldrig mer följa ett recept när jag bakar eller lagar mat. Idag tog jag allt "på en höft ungefär" och jösses amalia, JAG KAN JU SJÄLV!

Mitt egna lurrecept på vaniljmuffins, nutella is in the middle

Blanda lite hit o lite dit och tjoff så blev det apelsinfrosting


Yummy yummy



Den som inte tycker om dessa underbara bakverk är fan dum i huvvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0