Valborgsfirandet

Hej hej bloggen<3
Igår var det valborg. Vi startade dagen med ett besök på systemet och sedan vidare till Ai sushi som vi tänkte äta på i lördags men då var det stängt, igår var det öppet och det smakade bra men jag tkr det var lite väl stora bitar för att passa i min mun. Hur som helst, efter maten åkte vi till slottskogen för att sitta med trevliga människor och dricka lite öl i solskenet, det var mysigt :)
Efter att tag gick solen i moln och jag o wurre fortsatte hem till Ploff som bodde låååångt långt borta balnd massa farliga människor. Det var inte så jättekul där och när vi sedan skulle åka till festU så var varken jag lr wurre så sugna på att åka dit och jag var helt trött o seg så vi åkte hem och mixade smoothie ist, yummy!
Idag har vi kollat på det senaste avsnittet av Game of thrones och snart skall jag åka hem :(
Jag känner inte alls för att åka hem, usch! Men för att trösta mig själv o se nått positivt med det tänker jag på att jag har ju all min målarfärg hemma så det skall bli kul och jag har ju mina kamrater hemma också och sen tänker jag inte vänta mer än 1,5 veka innan jag återvänder till Gbg.
Nu skall jag packa ihop mina saker lite!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket! Har dock haft samma design i tre år, så jag börjar fundera på nå nytt =)

2012-05-01 @ 18:53:37
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg! Allt bra? ♥

2012-05-01 @ 19:23:30
URL: http://jalinns.se
Postat av: maria

då ska jag testa den såsen

Kram tjejen

Maria

2012-05-02 @ 07:09:27
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0