Tränar i förebyggande syfte

Stack iväg o tränade med Bibbi innan, det var sjukt jobbigt idag för jag var så sjuukt trött eller snarare sömnig så sprang bara 1,5 km på bandet idag men det är ju bättre än ingenting :)
När jag kom hem vart jag fortfarande helt seg o orkade verkligen inte göra någon form av mat så mamma sa jag kunde ta en nutrilett och det fick jag ju höra sen... Sara vart förbannad på mig bara för det, jag tänkte mer att det var bättre att dricka sånt än proteinpulver eftersom nutrilett är i princip samma sak som att äta en hel måltid men det gick visst inte till så, för nu tror hon jag vrålbantar.
Vill säga till alla mina läsare att så är inte fallet, jag tränar mest i förebyggande syfte. Det är ju faktiskt så att när man är i 20-25årsåldern så fungarar kroppen inte likadant som innan, man börjar lägga på sig kilon fast man har samma vanor som innan så drf tänker jag att det är lika bra att börja träna så att jag aldrig får detdär extra. Känner att jag vill väga det jag väger, varken mer eller mindre det enda jag vill ändra på är att all min lösa hud skall bli fastare och sen kanske då att jag skall bli lite starkare så jag iaf lär mig hur man spänner armen för det kan jag inte.
Har tvättat håret idag också, på tal om ingenting det var så sjuuukt skönt! Hade min 200kronorsinpackning i också så nu är jag helad. Funderar på om jag orkar klippa mig idag med eller om jag skall göra det imorgon ist, borde verkligen sova nu samtidigt som jag också verkligen borde klippa mig AAAHHH! jobbigt.

Bild från i fredags :) Jag, Bibbi, Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0