Försöker öppna skåp

Idag har jag fört inte gjort nått sen tränade vi lite och jag orkade springa 3 km idag YAAY! Tog lite snabbare hastighet än vanligt idag så att jag skulle bli klar fortare, kan inte riktigt säga om jag rekommenderar eller inte...
Efter gymmet hittade jag min skateboard!!! Dammig och äcklig var den så tvättade av den i badkaret och står nu på tork, när den är torr hade jag tänkt mig att måla lite så den blir fin inför sommaråken. :D
Har även kollat på mamma när hon gjort typ 5 rabarberpajer?!? samt ätit kyckling. Ninna och Andera var här o hjälpte till med att äta upp idag med.
Efter maten fick jag ett uppdrag att försöka låsa upp skåpet där mamma har alla sina vinglas och andra fina glas, hade lite olika nycklar att välja på....

Nej, jag fick inte upp skåpet :(


Kommentarer
Postat av: Novaleen

Wow det tog väl ett tag med alla dessa nycklar.

2012-05-17 @ 20:41:18
URL: http://novalee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0