En dag på stan

Hej hej bloggen<3
Idag sova jag länge, länge det var skönt. Efter en liten frukostmacka tog jag en runda på stan för att få tiden att gå när inte wurre e hemma.
Jag hittade alla världens sötatste underkläder i en affär och kunde verkligen inte låta bli att iaf köpa ett par. I samma affär hittade jag även ringar som jag tror är till barn men dom passade mig minst lika bra så köpte 3 med uglor och en penna med hello kitty, mest för att jag fick ett mobilsmycke på köpet^^
Det var riktigt trevligt att gå runt i stan idag, fick fina komplimanger för mitt gula nagellack och sen fick jag hjälpa en förtvivlad dam med vilka öronhängen hon skulle köpa :)
Efter en stund blev jag akut megahungrig, tänkte först stanna o äta på donken, ensam. För säkerhets skull skollade jag med Sara om det var ok att sitta o äta där själv, hon tyckte det var ok. Sakta men säkert försvann min hunger och jag tyckte fortfarande det var lite pinigt att äta ensam så jag köpte mig en liten tacopaj på hemköp och åkte hem o åt ist. Känns bra att jag gjorde så ist.
Nu är det dax för en liten kopp te.
Puss




Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Eller hur! Det skulle vara bra om högklackat vore lika bekvämt som låga skor. :)



Supergulliga grejer du köpt! :D

2012-05-13 @ 17:44:53
URL: http://dirtyprettythings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0