Packar

Idag vaknade jag typ av att min mobil var död. Flög upp ur sängen o laddade den och trodde klockan var 13 men det visade sig att den bara var halv 9 så jag la mig ner för att somna om men det gick inte så jag gick upp och kollade på miami ink lite, det var en som hade råkat köra över sitt eget barn när han skulle flytta bilen, sjukt!
Efter detta åt jag lite frukost och sen gick ut för att sola lite, satt ute exakt 3 minuter innan jag tröttnade på att solen skulle gå i moln varannan sekund.
Ist gick jag in o började packa lite inför min o Saras kommande resa, hinner ju inte packa nått om jag skall åka till wurre på typ måndag. Jag börjar bli nervös inför flygningen nu, funderar på om jag skall köpa en burk med lite lugnande piller på apoteket iaf.
Har alldeles för mkt grejer jag vill ha med mig men samtidigt inte, jag hittar bara ett par skor till exempel men jag kanske klarar mig på dom? Sen vill jag ha en miljon klänningar men har rensat så mkt jag kan så det slutar med 2st, sen skall vi inte tala om kamerautrustningen. Jag tänkte ta med mig rubbet först men det blir alldeles för tugnt o tar mkt plats så jag skall nu "bara" ha systemkameran + 1 objektiv, stativet och en vattentät kamera inkl fjärrkontrollen jag beställde om den hinner komma innan dess men det tror jag :)
Nä, nu skall jag dricka te.
Puss

Inte ens hälften av allt som skall med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0