Mitt hår

Sitter o försöker klura ut när jag färjade håret sist (toningsbalsam gills ej) och det var fan inte igår alltså. Leta lite bland mina bilder för att se om jag kunde hitta någon tydlig skillnad och visst gjorde jag det och om datumen på bilderna stämmer så var det senast ca 15 augusti jag fäjade håret, ganska sjukt för att vara mig men tanke på att när jag gick i gymnasiet räknade jag ut att jag färjade håret ca 33 ggr/år (ca varannan vecka) inte konstigt att mitt hår inte mådde så bra.
Nu tkr jag att det är stor skillnad på kvalitén iaf och det känns som om det har växt lite mer sen jag började med ricinolja fast om man kollar på utväxten o tänker att det var augusti jag färgade det sist så har det inte växt knappt nått. Tålamod! så skall nog jag också få långt fint hår

Midsommar 2011. Hoppas mitt hår självbleks lite i sommar för jag tror jag gillar liiite ljusare

20 augusti 2011

Samma öl, samma jacka, olika hårfärg. Jag ändras inte mer än så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0