Jobb och spring i benen

Idag jobbade jag några timmar på äldreboendet, himla mysigt är det faktiskt ändå. Har inte jobbat på ett tag så har saknat mina gamlingar<3 hihi
Passade på att åka till Sara en sväng efter jobbet me, vi gick till både ica och konsum för att hitta den vita magnumglassen med jordgubbe i. Jag har nämligen fått för mig att jag gillar glass även fast det är sjukt kallt för tänderna. Men ingen sådan glass hittade vi :( la på ett brev med mina betyg på posten som skall skickas till Boråååås!
När vi kom hem till skogsi igen åt vi en liten bit mat och sen kom Kitty knackandes på dörren, hon ville ut o springa och vi tackar ju inte nej till det i det fina vädret. Kitty sprang 3 km medans jag o Sara mjukstartade på 1,7 ^^
Nu är klockan 8 och jag måste sätta mig ner för att kolla på bygglov. Hörs sen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Jag vill också jobba på ett ålderdomshem ;D

2012-05-02 @ 21:33:55
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0