Hejdå bästisar

Har precis kommit hem från en kväll i Aneby med tjerna :) Vi bakade blåbärspaj och kollade på Bridget Jones hon o Sara e inte så olika ändå som Bosse säger :) haha Tänker mest på hur dom trippar fram, även om Sara sedan en tid tillbaka slutat med trippandet, but still!!
När vi vinkade av Sara i dörren slog en tanke mig att nu får jag inte träffa Bibbi o Kitty på över en månad :O För imon åker jag till Gbg och kmr hem lagom tills dom flyger till USA och stannar där i en månad, jag kan inflika med att jag bar är en halv gnutta avundsjuk för jag o Sara skall ju faktiskt till Rodhos på söndag, mkt bättre än typ NY, eller? :S Nä men jag o Sara kmr ha kul även fast vi inte är på lika coola ställen som dom e och en månad kan gå fort när man har roligt. Wurre har snart sommarlov med och våran lilla Anton skall gå på bal o ta studenten, lille lille Anton.
Nu skall jag packa inför morgondagens resa och sen sova sött :)
Puss


Jag, Kitty kaja och Bibbi i typ 9an? hah himla coola vi var när vi lånade en lägenhet i Jkpg och köpte enkronorsfrallor på konsum i pyamas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0