Fullt upp

Har inte hunnit uppdatera idag för jag har haft fullt upp nästan hela dagen. Gick inte upp förrän kl 12 och sen åkte jag o bibbi o gymmade vid 2 och sedan åkte vi direkt till aneby för lite jobb på antuna :)
Efter jobbet tog vi oss en sväng till konsum för att handla lite gott, jag vart verkligen utsvulten innan jag kom hem. Värmde lite av maten mamma lagade till mig innan som jag aldrig hann äta. Nu är jag iaf mätt o go, har lyckats proppa i mig en hel del kakor o mjölk me^^ gottigt.
Fick glada besked från Sara idag med! Under tiden jag var på jobbet satt hon hemma o bokade en resa till Rodhos till oss, NICE! åker om 2,5 veckor, skall bli gött att få lite färg :)
Nu skall jag packa iordning lite grejer som jag skall ha med mig till wurre imon. Skall upp tidigt och träna också hade jag tänkt, redan klockan 9 för att vara exakt.
Nati natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0