Flyttar in på skogsi

God morgon! Startar dagen med att sova så länge jag vill när jag såg att det var sämre väder idag, skönt. Just nu är jag mitt uppe i frukosten bestående av 2 rostade mackor med gurka och en kopp te.
Lyssnar också igenom Bruce Springsteens nya album, har inte gjort det förrän nu men det är som väntat, riktigt bra (y)
Idag skall jag o tjejerna flytta in på skogsgatan över helgen för Bosse o Nettan har lämnat Sara ensam hemma så då ersätter vi dom lite. Ikväll skall vi ut i Tranås, det är den svenska björnstammen som skall spela i parken, gillar inte dom riktigt men det lär ju va mkt folk i våran ålder denna gången om man jämför när det är typ Black jack som spelar ^^ haha!
Skall försöka komma ihåg att ta lite bilder under kvällen/helgen som jag skall visa för er med, har blivit lite dålig på färska bilder på senaste tiden, hihi.
Puss

Kommentarer
Postat av: ellen

SVAR: Tack tack så mycket. Det är en blus som jag hittat på Monki. Borde fortfarande finnas där. Lycka till.

2012-05-04 @ 14:57:26
URL: http://ellencsordas.se
Postat av: Josefine - En skärgårdsdröm

Hihi, ja verkligen :D

2012-05-04 @ 17:52:12
URL: http://frokenjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0