En eftermiddag med tjejbästisar

Kom precis hem nu, har vart i Gränna med tjejerna o ätit god mat i hamnen, var bara vi där typ pga att det var regn regn o regn men mysigt hade vi ändå. Några polkagrisar senare rundades det hela av över en kopp kaffe hos Bibbsan och lite roligt spel vad det nu var det hette men man fick iaf inte säga JA eller NEJ. Sjukt kul vart de iaf :)
Fick mitt sommarschema idag med, kmr jobba ganska mkt ser det ut som men jag e iaf ledig dom dagarna jag bett om så det är ju nice men sjukt segt att jobba till 22.00 och börja 07.00 dagen efter :S Det är smällar man får ta, inga nätter iaf och det är jag mest glad för^^
Nu skall jag borta mina små tänder o krypa till kojs.
Puss

Kommentarer
Postat av: Erika

- Tack!

Man behöver nog inte så mycket tålamod, alla bottnarna tog 1 timme att göra. Sen gick det andra rätt så fort. :)

2012-05-17 @ 16:29:57
URL: http://yerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0