Vill bara kräkas

Körde på OrbiTracen idag igen men dock bara 17 min innan jag var tvungen att avbryta. Anledningen till avbrottet skyller jag faktiskt på Sara som gav mig tipset att jag inte skulle träna på morgonen utan på eftermiddagen efter jag ätit o så. Det gjorde jag idag, en timme efter måltid och jag vet inte om tjejen försöker ta livet av mig lr nått för såhär illa har jag då aldrig mått :S Helst av allt vill jag gå o kräkas o sen svimma men jag är inte riktigt sån så jag har suttit och tagit typ 200 djupa andetag och nu känns det lite bättre.
Dehär gör jag inte om, rekommenderas INTE!

Andra saker jag gjort idag kan tex vara att jag tvättat mina skor, det vart inte så stor skillnad mer än på gummisulan som bliv megavit. kanske får ta på nått fläckbortttagningmedel lr nått, någon som har några tips? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0