Vem vet mest?

God morgon och god förmiddag!
Jag har ju faktiskt vart vaken ett tag nu, gick upp halv 11 :O ! Jag försöker gå upp "tidigt" nu dom senste dagarna så jag slipper ligga vaken och vänta på att bli trött mitt i natten sen, smart va? *Blink ;) * he he :P
Idag har jag inte gjort så mkt än, har ätit frukost för en gångs skull och kollat på "vem vet mest" så jag kan alla svaren sen när det går i repris.
Det gjorde jag på jobbet en gång, hade kollat på VVM på förmiddagen och på eftermiddagen så gick reprisen och så kunde jag sitte o "gissa" svaren högt så alla trodde jag var assmart. Verkligen ett hett tips om du behöver lite extra självförtroende nån dag, jag rekommenderar (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0