Rödvin på en tisdag

Hej hej!
Igår åkte jag hem till Sara efter att jag ätit mat. klockan var ganska mkt så vi bakade aldrig några kakor som vart planerat ist öppnade vi en flaska vin och vips! så blev det rödvinstisdag, vi satt i Bosses "jaktstuga" och kollade på äntligen hemma (y) sen gick vi o sov lite, det var första gången jag sov i familjens Svärds nya dubbelsäng och det gick ganska bra, kunde inte riktigt somna men det gick bra ändå.
Idag tänkte vi att vi skulle baka kakor ist men lusten till det finns inte riktigt där så det kanske bara blir en sväng till Thimons ^^

För övrigt har jag en av mina värsta träningsvärkar idag, rumpan är värst. Tack för mig, hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0