retarDEX

Har glömt att berätta för er om min retarDEX-upplevelse jag vart med om (tack Sara som påminner mig)
Hur som helst... Om man gillar dom på Facebook får man ETT gratis munspray helt utan extra kostnad hem i brevlådan (gäller typ 1000 första som gillar) Snål smålänning som jag är, gillade jag sidan och väntade ivrigt i några förväntansfulla dagar på att jag skulle få post och plötsligt en dag när mamma kmr in med posten finns där ett litet paket till mig med en munspray i <3 Lycklig var jag och sprayade munnen full och fick därmed "världens godaste andedräkt".
Dagarna gick och jag var så lycklig över mitt lilla munspray som jag då och fortfarande bär med mig vart jag än går (just in case).
För bara någon dag sedan fick jag ett brev hem, det såg väldigt familjärt ut men jag kunde inte gissa vem avsändaren var, med ivrighet river jag upp brevet och vad ligger där i om inte ETT TILL MUNSPRAY!!! YAAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0