Livsviktig sak

Hej hej bloggen<3
Idag har jag jobbat litegranna. Fick följa med en tant till tandhygienisten och där fick jag även prova på det yrket, haha! Satt o småpratade lite med hygienisten och sa att jag vill plugga till tandsköterska. Hygienisten blev väldigt förtjust och bad mig direkt komma o assestera henne ^^ kankske inte var till såå himla stor hjälp när jag bara fick stå med sugslangen o en spegelpinne o försöka suga upp allt vatten hygienisten sprayade på, men hon sa att jag var duktig iaf och det blev jag glad för sen får ni tycka vad ni vill.
Sista halvtimmen på jobbet höll Sara på att ringa o smsa att jag var tvungen att ringa upp henne så fort som möjligt för det var VIKTIGT!!! Jag trodde att hon visste att jag jobbade och då kan man inte ringa o hesta så som hon gjorde, fick lite panik och trodde typ någon hade dött eller nått. Så fort som attan ringer jag upp och så svarar en lugn och sansad Sara "Hej, vad gör du?" (!!!!!!) Den "livsviktiga" grejen var vad hon skulle köpa till hennes syster i födelsedagspresent.... Där fick jag nästan hjärtattack i onödan. he he :P
På tal om dagen och Sara har vi disskuterat dehär med mittbena att det kan vara rätt snyggt ibland, jag testade detta idag och det gick bra men jag kmr nog inte köra på det som standard direkt. Tänkte ta en bild på det så ni läsare kunde få se men tydligen så tyckte kameran jag var ful i det så ist får ni en bild på mitt brev jag fått från IcaMAXI, snälla dom<3
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0