Min älskade bil

Hej hej bloggen<3
Nu är jag hemma från ett kvällspass hos mina dementa kompisar<3 Det var nära att jag inte kom iväg idag eftersom bromsarna på min lilla söta bil hade frysit fast. Jag upptäckte det först efetr 500 meter när jag kollade i backspegeln och såg att det rykte om däcken ^^
Detta var givetvis inte några problem för en bilintresserad kvinna som mig, jag vet hur man löser sånthär: spraka lite på hjulet och backa o bromsa o kör o backa o bromsa o kör och gå ut o sparka lite till. Detta kan man stå o göra i ca 10 minuter innan det släpper, kul när man är stressad till jobbet (y)
Trots alla problem jag har haft med min bil så kännde jag när jag åkte hem ikv att jag ändå älskar min lilla bil, den är så liten och söt och vit (men inslag av rostnyanser på sina ställen) den är helt perfekt för mig<3
Nu äter jag av min fruktsallad som blev kvar från frukosten, är helt speedad efter allt kaffe på jobbet, kmr aldrig kunna somna inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0