Min helg

Hej hej bloggen<3
Nu har jag inte uppdaterat på hela gårdagen och hela denna dagen, det är lite dåligt av mig. Men när jag bara har några dagar på mig att umgås o mysa så mkt som möjligt med min fina kille så vill jag ju hellre göra det än o sitta vid datorn och skriva blogginlägg som ändå ingen läser (bara 7 läsare idag).
Igår var det så himla fint väder så vi åkte till slottskogen och kollade på sälarna som plaskade och badade i den lilla dammen. Efter det tog vi en liten promenad hit och dit tills vi blev hungriga och tog spårvagnen till Chalmers för en bit mat med Timmey :)
Sen åkte vi hem och somnade allesammans lite framför tvn tills melodifestivalen började då vi kollade på när Axel sjöng, han var ju helt ok men inte tillräckligt.
Idag när jag vaknade bokade jag en biljett till landet igen, det är aldrig kul att åka ifrån wurre och Gbg och lika sorgligt var det denna gången. Om jag fick välja skulle jag aldrig åka hem därifrån men nu sitter jag här och väntar på att få åka tillbka typ.
Tröstar med att kolla på mysiga bilder från helgen...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0