En dag på satn med mamma

Idag har jag vart o hälsat på Harry, jag höll i honom. Det var ganska läskigt efersom jag aldrig hållt i en sån liten människa innan, det var mest läskigt när han rörde på sig men det ändå ganska bra.
Efter jag o mamma vart där åkte vi till IKEA och åt mat och köpte galgar till mina kjolar sen gick vi till HM för att jag skulle köpa en tröja men jag hittade inte den så jag köpte en klänning ist samt ett par nya tofflor som passar till min Hello Kitty-särk som jag just nu sitter och myser i tsm med mina tofflor :)
Jag har ju anmält mig till högskoleprovet med och då måste man va jävligt kvick på att läsa och man måste kunna engelska så jag gick in på biblioteket och lånade Harry Potter på engelska, jag är så smart så det är inte klokt (y)
Nu måste jag äta för jag är hungrig, under tiden kan ni kolla på bilderna nedan eller bara gå o göra nått annat.
Puss

Gamla tofflorna...

Nya tofflorna, mkt nödvändigt och jävligt sweet <3

Hur jag sitter och ser ut på bilden spelar ingen roll så lnge jag har Hello Kitty och Harry Potter

Yaay!

Här är mina nya galgar till kjolarna och på dom svarta galgarna hänger en randig klänning som jag köpte idag samt en vinröd som jag köpt från Nelly.com förra veckan typ tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0