@ the motha fucka gym yo!

Mest som ett bevis på att jag faktiskt var där...
 
Sagt och gjort, jag var på gymmet idag. Hade verkligen NOLL motivation till att åka dit, försökte hitta anledningar till att slippa åka, det enda jag kom på var "Det kanske kommer ut en älg på vägen dit"  ? ? ? Ibland kommer jag på mig själv hur jävla dumt tänkade jag har så åkte iaf och ingen älg syntes till, puuh.
Det gick ganska bra på självaste gymmet sen, springbandet som vart trasigt är åter i funktion, ja så bra funktion att mina pytteben knappt hängde med, jävlar vilken fart! De va så att kinderna fladdrade, om det inte hade varit för att man "står still" när man handskas med springband = ingen fläktning som blåser bak kindfläsket.
Det var faktiskt kul på gymmet för jag var helt ensam o kunde spela min egna musik vilket ledde till att jag kanske sjöng/skrek mer än vad jag tränade men det är sak samma. 45 minuters träning och sång är bättre än ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0