Pepparkakshus 2012

Igår åkte jag hem till Sara för att lyssna på julmusik, dricka julmust o göra julpepparkakshus.
Pepparkakshusen hade vi köpt på CityGross för baka hus från grunden är inte ens att diskutera för oss.
I ca 14 evigheter satt vi blandade kristyr efter kristyr o den stelnade lika fort som den blev klar vilket betyder att man måste vara väldigt snabb med pyntet, ett litet tips sådär till alla pepparkakshuspyntre.
Personligen tycker jag att mitt hus blev finast så tog inte ens bild på Saras för hennes blev helt snett efter att försökt limma ihop med et säkert 1 dl smältsocker ^^ Men jag tycker ändå att hon lyckades dölja det rätt bra med kristyren :)
Nu skall jag slå in Saras julklapp, tihi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0