Onsdag med Sara

Hej hej!
Idag har jag lekt med sara hela dagen med start kl 10 i Aneby simhall där vi plaskade runt med våra små russinfingrar i en timme. När vi kom hem skulle jag lära Sara äta havregrynsgröt (hon har aldrig ens smakat!!!) men jag misslyckades lite med att ta för lite salt och för lite russin och för mkt linfrön, ja ni hör själva men jag själv tycker iaf att den var helt ätbar och Sara åt ur sin skål iaf, antingen var det för hon tyckte om det eller av ren artighet ^^
Vi har också vart ute o sladdat med bilen, tog en tur till Nässjö för att kolla in det "nya" HM som öppnade i typ sommras? Jag köpte en eyeliner... videra in på apoteket där det vart koffeinpiller o divärse nässprejer o halstabletter (Sara blev dödssjuk i ena näsborren under natten).
 
Vi hann även med en lätt fika på Elsie's, älskar de stället alltså!
 
Nu är jag hemma på landet o har tryckt i mig 3 rostisar med jordnötssmör och en halv grillad kyckling, yummy! Nu skall jag kolla lite på Svampbob fyrkant tänkte jag.
På tal om svampbob! Jag skulle ju hämta 2 paket som kommit till mig igår hos Pelle, det var bara det att han redan lämnat dom hos Sara... Ja när jag kom till Sara hade hon inte helt oväntat redan slitit upp BÅDA MINA paket :( Inget kul alls för mig att få öppnade paket, vart ganska sur på Sara några minuter men jag vart ändå glad för innehållet så slutade sura ganska fort för jag hade nämligen fått ett skal till mobilen med SVAMPBOB FYRKANT!!! <3 jippie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0