Jag är rädd

Nu får det fanimej va nog! Först tar man bort massa fina julsånger och nu skall dom ge sig på vår allas barndom o TOTALFÖRSTÖRA SJÄLVASTE JULAFTON! Att ta bort bla andra negerdockan hoppas jag innerligt att Disney kmr ångra! Inte har väl någon någonsin suttit där på julafton mitt i familjefriden o tänkt på att de här 3 figurerna som skall tas bort betyder eller är något annat än helt vanliga leksaker som skall åka med tomten ut o göra barn runt om i världen glada?
Jag tror jag kokar och det är inte pga att jag dricker te utan för jag e så himla arg, besiken o ledsen. Vart är vi påväg egentligen? Jag är rädd.
En sak jag är så tacksam över så att det inte är riktigt klokt just nu är att morfar har den gamla hederliga filmen inspelad på VHS men Arne Weise och hela köret. IN YOUR FACE DISNEY!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0