Sushi, inflyttingsfest o Timmey

Igår åt jag för första gången i mitt liv riktig sushi och jag tyckte det var förjävla gött alltså!  Har testat några bitat innan men aldrig från ett rikrigt japansushiställe. Jag rekommenderar.
Efter vår lilla måltid åkte vi till Lillys kamrat som hade inflyttningsfest! Himla kul var det faktisk så vi kom inte därifrån förrän vid 3 halv 4tiden.
Idag var det inte tyvärr inte lika kul men jag får skylla mig själ att huvudet känns liiiite tungt efter att ha druckit en hel flaska rödvin on my own när jag är van vid att alltid dela annars.
Nu mår jag iaf bättre och vi har kollat på Game of thrones hela dagen nästan och snart kmr Timmey<3 Har inte sett han på evigheter så det skall bli kuligt. En till kulig sak är att han fick lämna flygplatsen utan sina väskor för dom vart puts väck! HAHA!
Puss

Försökte öppna flaskor med snusdosa

LAKRITS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0