Snygg kille på Carlings (!)

Hej hej bloggen<3
Idag åkte jag med mamma till tandläkaren i Jkpg :) Fast jag gick på stan när hon va hos tandis ^^
Jag hittade verklingen INGENTING! Tills jag i sista minuten gick in på Carlings och hittade en jättefin tröja. Men inte nog med det! I kassan står en ny kille och försöker lära sig kassaapparaten. Han va så söt och snygg så att om jag inte redan var kär i wurre skulle jag LÄTT vart kär i han. Åtminståne så vill jag ha honom som kamrat, för han va jättesnäll och trevlig me (y)
Så nu måste jag åka till Carlings fler gånger för att visa upp honom för Sara, hon kanske e villig att bli kär i honom. Himla skit att det inte va han som va inloggad i kassan, annars kunde jag sett på kvittot va han hette... himla typiskt.
Efter denna händelse åt jag och mammi på IKEA. Båda åt fisk som var jättegod! och sen en negerbolle på det (y) Sen gick vi in i affären för att köpa fler galgar till mig, men dom som jag använder mig utav var SLUT! Jag tror dom har slutat sälja dom :( Så nu får jag inte köpa mer kläder helt enkelt.
Men vi köpte iaf en ny toasits eftersom den gamla e massa sprickor i för den i gjort i porslin typ. Så nu blev det en i hårdplast som jag monterade dit HELT SJÄLV! Jag kände mig som Martin Timell lite :) hihi
Pusshej

Här e en bild på tröjan jag köpte av killen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0