Sitting on the bus

Hej hej bloggen<3
Idag tog det emot lite att gå upp. Dels för att lockan ringde vid 10.00 :s, och för att jag måstede åka ifrån Gbg :( Jag gick iaf upp runt kvart i 11 :) Tog mig en dusch, åt lite frulle och pussade hejdå på wurre.
Nu sitter jag på bussen påväg till Jkpg. Åker med Bus4you. Dom har megasköna säten, gratis internet, kaffemaskin och trevliga chaufförer + att det är billigt med, 72:- kostade min biljett :) Vad mer kan man begära av en buss?! ^^
Jag och Sara har planerat våra resor så vi kmr hem ungefär samtidigt idag. Hon har varit hos Anton i Svängsta. Så i eftermiddag skall vi nog åka till Adelöv för det vart tydligen marknad där idag :O

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0