Rödvinskvällen

Igår hade vi finbesök från Stockholm på rödvinskvällen. Det var syster Malin som hade kommit till småland på besök ett par dagar :) Dunken blev inte tom, men det var näst intill. Idag på morgonen var iaf jag och Sara fortfarande snurriga i huvvet ^^
Vi åkte till Agge och tjötade lite och lämnade tillbaka Fucking Åmål. Sen åkte vi till Farmor Ullas grav och sa hej och gjorde det lite fint.
Vi har även gått en liten promenad och sen när vi satt vid datorn och kollade på CathyMay15 så skulle vi kolla ifall mitt youtubeklipp funkade för det har vart nere ett tag och DET FUNKADE ni kan kolla på klippet HÄR Det är jävligt dåligt synkat på vissa ställen, men fortfarande kuligt :)
Nu skall jag brygga mig en kopp te och sedan packa väskan för imon åker jag till Wurre <3 :D:D

Puss

Här e ett kort på gårdagens sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0