Ny mobil kanske?

Hej hej bloggen<3
Nu har jag duschat och skall straxt sminka mig osv.
Idag är ju Wurres födelsedag med! Det betyder att det blir god tårta sen, mummsi :) Han började skolan ganska tidigt idag så jag har inte gett honom min paket än., så den får han senare ikv :)
O nu har ju jag fått min paket från han med. Jag fick 2 par jättesöta öronhängen med pokémon på! :D Ett par var med Pikachu och ett par med Jigglypuff! Fiint :) Jag lägger nog upp en bild på dom nån gång när jag känner fört ^^
Senare idag skall jag nog köpe en ny mobil :D ! Verkar som att det blir en HTC Wildfire S! Sara har en sån och hon e iaf nöjd och den, kan ju inte va sämre än den jag redan har ^^ Dessutom finns det jättefina rosa skal till! Jippie!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0