Matar älgarna

Hej hej bloggen<3
Asså, sorry för att jag inte uppdaterat på typ hela dagen. Men jag har faktiskt haft fullt upp men både det ena och det andra.
Till att börja med var jag tvungen att ringa till tandläkaren o byta tid. Jag skulle egentligen dit på torsdag, men då är ju jag o firar wurre! Så fick byta till tisdag kl 8.50!!! Svintidigt
Efter detta gick jag upp på mitt rum för att packa ner allt jag skall ha med mig till Gbg. Sen åkte jag till Sara.
Hos Sara hade vi inget att göra. Så då tog vi o samlade ihop alla äpplen som fallit till marken och packade i en stor balja o ställde i bilen.
Bo tog oss med ut på viltsafari i skogen, jag satt fram. Vi fick se en hare och ett rådjur precis vid vägkanten. Vi körde längre o längre in i skogen och tillslut så stannade vi till och lastade ur alla äpplen vi samlat ihop och hällde ut på ett fint ställe där vi tror älgarna vill äta. Snällt av oss va?
Sen åkte vi till ICA o köpte negerbollar och ballerina som vi sedan smaskade i oss vid köksbordet i samband med 2 parti Yatzy.
Det var allt för idag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0