Lite att stå i

Heei Blogggizän<3
Nu har jag sminkat mich och klätt mig för dagen :) Det är bara Sara som fortfarande står vid spegeln! Snart skall vi till Ica o handla saker inför kalaset som skall hållas i Lilla Hultrum ikv :) Sen skall jag kila iväg till arbetsförmedlingen o skriva in mig i nått som gör att jag får pengar och kanske till och med ett jobb? :)
Igår hade vi "rödvinsmåndag" även att det var torsdag. Fast jag har typ halsbränna i magen så vin gjorde det inte bättre = Sara drack upp min del me (y)
Jag bjuder på en bild från förra rödvinskvällen vi hade ist :)

Puss

Hos oss i familjen Svärd skall man aldrig ha byxer på sig när man e hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0