Köp! köp! köp!

Nu är jag hemma på landet hos mamma igen. Det känns sådär :/ Det är så jävla tyst här hela tiden :S
Jag har iaf tjatat till mig McDonald's idag och sen gick jag och mammie lite på A6. Jag köpte inget, men jag är helt köpgalen när jag sitter vi datorn.
Det är massa saker jag vill ha hela tiden! Måste köpa massa smink som kostar många pengar, vill ha hello kitty-särk och på Urban Outfitters finns det hur många saker som helst som jag vill ha!
Kruxet
är att jag inte har fått alla mina födelsedagspresenter än. Så vill ju inte köpa massa saker som kan hända finnas i mina paketer.
Men innan veckan är slut så skall jag nog ha fått alla paketer och då skall jag köpa allt jag vill ha på internet så länge kontot inte säger stopp ^^
Jag fick mina paketer av mamma idag me ju! Fick en stooor bäddmadrass, så jag slipper skarven i min säng (y) Fick även en skön kudde. Så nu har jag hela kittet :D Jippie!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0